Ozgezeynepela Kızım 5 aylık. Üşüttü ve şuan hasta. Hapşırıyor burnu tıkalı. Ara ara burnu da akıyo. Doktoruma sordum hemen ve zyrtec kullam dedi. İçeriğime baktım ailerji ilacı diyor kafam karıştı kullanıp kullanmamakta kararsızım ne yapmayalım
beyzzsenturkk_ Ozgezeynepela alerji ilacı hatta bunu bende kullanıyordum önceden bizim için olanı da var