Bugün eltimin kızını götürdük 4 yaşında atipik otizm tanısı konuldu konuşuyor ama hep kelimeleri yuvarliyor cümle kurmuyor bazen İngilizce falan konuşuyor Türkçe zor duyarsınız yani acil kres ve eğitim desteği alması gerektiği söylenmiş yani hiç otizm belirtisi görmedim eltimde öyle bu sene işte kreşe verin falan filan diye diye ikna ettim sonuc durum bu noktaya geldi biliyorum kul vesile olmazsa bisi anlamazmis onlara kalsa seneye anasinifina vereceklerdi belkide ben vesile oldum neyse birde eltimin 22 aylik oğlu var aynı belirtiler yok herseyi anlıyor ediyor söylediğini yapıyor ama öyle kelime haznesi çok yok istediğini göstererek falan yaptırıyor ama konuşuyor yani çat pat kapı giy git bay bay anne baba falan bunlar gibi ama ne sorarsan evet yada hayır diyor canın sıkıldı mı evet diyor gidelim mi evet gibi gibi bunlara tepki veriyor acaba küçük oglunuda götürmesi gerekir mi birde çocuğu atipik otizm olanlar varsa nedir ilk defa duyduk geçiyor mu çok üzüldüm onlarda çok üzüldü en azından sizlerden gelecek tavsiyelerle bisiler yaparız tek doktor sonucu olmasın dimi Bi kaç doktora daha götürsünler özel doktoru koydu teşhisi ama işte lütfen bilenler anlatabilir mi Rabbım tüm çocuklarımıza Şafi ismiyle sifa versin 🙏