Hanımlar iki aylık bebeğim birden oldu mama reddi yaşıyor mama takviyesi alıyır doktor demişti takviyeyi sarılıktan öle alıştı ama sabah akşn mama alıyodu geri kalan cok güzel emiyodu birden meme reddi yaşadım aklınıza gelebilecek her yolu denedim ama malesef yok mememi görünce cıldırıyor kaşıkla sagıp veriyom içiyor elektirikli göğüs pompası alıpmı sağım yapsam biberondan içirsem sizce böle yapan varmı