Gmzekk yani şimdi söyle ben hastande sıra beklerken yanımda bir kadın oturuyordu karnı agrıyordu öyle dedi kucağında daha on beş günlük bir bebek vardı neden karnın agrıyo dedim normal dogum yaptım içimde ikintane parça unutmuşlar dedi oda ilaç verdiler eger bir hafta için de düşmezse kürtaşla alıncak dedi bir düştü sanki dedi dedi digeri duruyo galiba dedi yani siznde öyle olmuş olsa agrıdan durmazsınzı karnıznız agrıyomu bellkide içiniz temizliyor