bebedoormom4 Eşim nakliyeci , tır şöförü şimdi mesaj geldi . Mazota ÖTV zammı geliyormuş sigaraya da zam gelmiş , eşime zam gelmeden makarna falan alalım dedim mazota zam =herseye zam
Mercece12 bebedoormom4 artık ne ne fiyat hiç bilmiyorum takip edemiyorum en son malbora sigarayı 50₺ ye aldım bidaha mı zam gelmiş
Sermec27 bebedoormom4 evet bende okudum biraz önce ne bekliyoruz ki olacağı buydu yapacak hiç bir şey yok alamiyorduk zaten bir çok şeyi şimdi hiç alamayacagiz ne denir ki
bebedoormom4 1453Abcdefg bak onu sormadım işte ama bir kaç güneymiş hiç değilse hbrsiz olmadı dedim bu sefer
bebedoormom4 Sermec27 sorma cnm ya eşim bile bu işi yapıyor ama adam biz şimdi kime ne fiyat vericez ne yapıcaz diye şaştı kaldı
bebedoormom4 1453Abcdefg %20 cnm mazot 46 lira olacakmış e bu sa tabiki zincirleme zam , zam demek nakliyeyi etkiliyor oda herseyi maledef
Sermec27 bebedoormom4 ben 1 TL zam gelecek diye biliyorum yok artik 8 TL mı zam gelecek bu kadarını da yapmazlar herhalde
Sermec27 bebedoormom4 valla bu saatten sonra diyecek pek bir şey kalmadı ülke battıkca batıyor tek diyecegim.sey bu
12345678fatma bebedoormom4 ya gerçekten yeter artık bej sigara içmiyorum ama market 2 hafta önce aldığımız peynir tereyağ üstüne 10 20 lira geliyor vala her markete girisimde oha diyorum 2 haftada bir giriyorum bide
fikfikdamla bebedoormom4 pohu yedik cümleten ,biride zamlara dur demez koysunlar bakalım zami öbür dünyada cayır cayır yanarlar inşallah ,artık millet evine ekmek alamıyor tanesi olmuş burda10 TL dört tane alsan günlük 40 TL insaf