Metemommy aynı şikayetlerimiz vardı. 3. Ayda doktora söyledim yine de sıkıntı olmaz yapalımm dedi. Rotayı yaptık eve gelince ilk defa kanlı kakayı gördüm çok korkmuştum. Buna rağmen bi şey olmaz 2.’sini de yapıcaz demişti. Başka doktora gittim o yaptırmadı kanlı diyince. Menenjiti yaptırdı, yine oldu. Zaten korka korka yaptırıyorum😔