Kızlar bebeğim doğduktan sonra kuvoze alınmıştı enfeksiyondan dolayı antibiyotik tedavisi gördü
Çok şükür çıktık eve geldik misafir geldi bebek görmeye o kadar uyarmama rağmen içeri mama hazırlamaya gidip geldiğimde bebek kucagindaydi öpüyordu dün de salgindan acile gitmiş bebeğime bişey olur mu henüz belirti yok tabi göstermesi için de daha erken ama çok korkuyorum tekrar kuvoze girer diye