Kızlar kızım 15 aylık dudak bağı var doktor kesmeye gerek yok fiziksel yada estetik bir sıkıntı çıkartmaz demisti. Bugün koltuk kenarında sıralarken düştü çok hafif ve koltuğun oturduğumuz yumuşak yerine çenesini çarparak bı baktım ağzı kanıyor biraz kanadı durdu baktım biraz yırtılmış dudak bağı ama ağlama huzursuzluk olmadı düşünce bile aglamadi. Bişey olur mu başına gelen var mı doktoruna ulaşamadım sormak istedim buraya sizlere