Usnac1995 hediye gelenlerde 1 yaş kışlık kıyafetlerdi çoğunluğu, o yüzden evde giymelik daha çok almayı düşünüyorum. yelek örgü yelekleri var sanırım yeterdir onlar. tulum almak istiyorum çok kullanışlı olduğunu düşünmüştüm ama kimse tulum al dememiş, acaba kullanışsızmı ki? bide astronot mont almama gerek varmı? kışın dışarıya çıkınca rahat olurdur bence hem sıcak tutar