Mhdbtl--- Bebeğim 4 buçuk aylık hasta oldu sonra baya zayıfladı yüzü çok çöktü iyi olur mu ne yapabilirim zaten iştahsızlık vardı
Mhdbtl--- @“Bebekcercinli23”#emiyor fışkırır şekilde kusması oldu ateşi çıktı doktor iğne serum verdi iğne de alerji yaptı o günden sonra toparlanamadı
Bebekcercinli23 Mhdbtl--- doktorunuz mama Önerdi mi peki canım çok geçmiş olsun Mama demediyse eğer sütünüzün yağlı olması için güzel beslenmeniz gerekiyo Bide gece çok sık emzirmeyi deneyin bebekler gece emdiklerinde güzel kilo alırlar
Mhdbtl--- @“Bebekcercinli23”#ah keşke iştahı olsa biberon asla almıyor memede çok kalmıyor iştahsızlık var