ereninannesi_ derincansu 100 icirmeye çalışıyorum(mama kutusunun arkasinda 90 yazıyor) bir öğün hepsini içse diğerinde 25 yada daha azini bırakıyor. Bez takibin iyiyse boşver. Mide kapasiteleri farklı oluyor
derincansu ereninannesi_ Bizde 60iciyo 90verince cok kusuyo cok nadir iciyo 90 bezimiz iyi cok sukur 2 3 saatte bir dolu oluyo bezi
noluyasanagenemiros Ben 90 veriyorum bugün biberon sayısını artırdım bakalım normalde geceler veriyordum sadece