mobesebesir Suneyye060605 biz yaşadık uzayan sarılık vardı o arastirilirken yüksek olduğu ortaya çıktı bizimki enfeksiyon kaynaklı yükselmiş hamileyken benden enfeksiyon kapmış 2 yaşına girecek 2 yıldır takipliyiz düzenli kontrollerini yaptırıyoruz
Suneyye060605 mobesebesir bizimde uzayan sarılığımız vardı şuan 5 aylık sarılığı falan geçti ama değerler bir inip bir çıkıyor doktorumuz 40 50 yaşında karaciğer hastası olabilir dedi yine kan verdik bekliyoruz sonuçları
mobesebesir Suneyye060605 doktorlar hep en kötüsünü söylüyor ayrıca değerleriniz de çok yüksek değil bizimki daha yüksek ti ama yine de böyle bisey demediler
Suneyye060605 mobesebesir evet tam olarak bişeyde demiyorlar ısrarla sorunca öle dedi inşallah düşer değerleri😞çok canım sıkılıyor
mobesebesir Tugce0142 hayır devam etmiyor enzim yüksekliği için gastroenteroloji ye gidiyoruz düzenli kontrollerimiz devam ediyor sarılık 4 5 aylıkken geçti