Mrvnrsflgl Kizlar gunduzleri o kadar agliyor ki krize giriyor asla yatmak istemiyor doktora goturduk hicbir seyi yok. Uyumamaya yemin etmis sanki ne zaman gecer bu yaa tecrubeli anneler cevap verinn :(((((
Binnur_cam Mrvnrsflgl gülerek 😅😅😅😅😅yazacam ama sinirden 4 ay atağını görmeyin ozaman gerçekten bugün kaç kere saçlarımı yoldum hatırlamıyorum 🙄 Etrafı keşfetmeye başladılar artık sürekli kucakta gezmek istiyor yüzü size dönük değil hatta dışarı dönük …. Gazdanda uyumuyo olabilir 3 ayda gaz biraz pik yapıyor sonra düzeliyor… Bol bol sabır çekin işi akşamdan yapın çünkü kendimden biliyorum hem iş yapmaya çalışıp hem bebek durmadığında insan daha çok geriliyor bi çözümü yok malesef .
hayalperest2310 Mrvnrsflgl iki ay sabredecn canım en zorlandığım aydı kabus resmen 5 ay 6 günlük olduk yeni yeni geçti 😂🤭
Mrvnrsflgl Binnur_cam hadi yaa cok uzuldum suaan bu iyi haliyse daha kotusunu dusunemiyorumm insallah gecer :((
Zhl123 Vallah 3. ay atağını bilmiyorum ama biz 4. Aydayız kendim için yorum yapayım ben böyle bir atak görmedim. 4. Aya kadar her atağı takip ettim ama bu ay beni resmen duvara çarptı. İnş sizinde öyle olmaz. Ne zaman bitecek bu diye sabır çekiyorum🤦
Defnosss23 Mrvnrsflgl meme veriyor musun meöe teklif et birde bulunduğun yerden çık bi balkon pencere hava aldır biraz 15 20 dk sonra tekrar dene zor zamanla geçiyor. Allah yardımcın olsun