eymurxelm kizlar bebeğime hangi formül mamayi versem bir iki saat sonra öğürerek kusuyor bunun sebebi nedir? icinde ne var bu mamalarin da dokunuyor acaba? tadini begenmese o an kusmaz mi?
Sabina03 eymurxelm benim bebeğim çok haraketli elini kolunu çok sallıyor oyuzden yedikten sonra kusuyor sizin bebektedemi acaba oyuzden oluyo?
aselrigel eymurxelm Benim kızımda aynıydı 4-5 aya kadar içtiği mamayı kusmaya başladı bende bıraktım başka mama da vermedim
eymurxelm Sabina03 ya benimki de cok hareketli ama mamayi veriyorum cok zorlamadan o ne kadar kabul ederse o kadarini, sonra uykuya geciyor ve uykusundan uyanip direkt öğürerek kusmaya basliyor. uyumadan once kusma 3 4 saat de gecse hicbir sey olmuyor ama.
Sabina03 eymurxelm bence normal bi durum doyuyolar ama yine yiyolar oyuzden de kusuyolar diye düşünüyorum
eymurxelm Sabina03 hayir tam anlatamadim bundan once yine bi mama vukuatimiz var. ben kizima zaten normalde mama vermiyorum sadece emziriyorum ve anne sutu veya ek gidalarin hicbirinde bunu yasamiyorum sadece mama verdigim zaman bunu yapiyor icinde olan bir maddeye karsi alerjisi olabilir mi diye dusunuyorum artik ama mamanin alerjik olup olmadığını bilemiyorum.
eymurxelm eymurxelm calismaya basliycam ve kizimin almak zorunda oldugu donemler de olabilir bu yuzden mama deniyorum alip almadigini bi sorun teskil ediyor mu bunu cozmek adina yani
gulay_atmc reflü olabilir belki bence bir reflü maması da deneyin bakalım kusacak mı. aptamil ar var mesela
Honey gulay_atmc Ama öyle olsa anne sütü de kusmaz mı ? Benim kızımın reflüsü var anne sütünü de kusuyor mamayı da kusuyor 😞
kamer12 sütün yetiyor olabilir birde biberonla veriyorsan kaşıkla dene ayrıca aptamil anne sütüne yakın bir mama ,aptamili kaşıkla dene bakalım alışacaktır
ceylinnn Alerjisi olabilir, doktora danış bir. Aptamil denedinmi benim bebeğime sadece aptamil iyi geldi.
ozlemsenel Mamaların içinde bişey olduğundan değil canım senin bebeğinin midesi ile alakalı, reflü muhtemelen. Reflü maması al bence aptamil ar bebelac ar gibi