ovgusura Geçen ay emzirdiğimi resmen unutarak 2-3 tane içtim denize gidecez diye , hapı bırakınca adetim oldu ama normalden bir kaç gün daha uzun sürdü sadece bu ay ise 8 gün gecikti bu durumu yaşayan var mı
edafmo ovgusura evet birkaç ay yapabiliyir bazen. Ben düğün zamanında kullanmıştım 2 3 ay sürmüştü normale dönmesi