Ebeveyn kontrollü bisikletimiz var. Şu an arkasındaki sap gibi olan yani annenin ittirdiği kısım bozuldu. Yani sadece dümdüz itebiliyorsunuz ama mesela sağa sola döndüremiyorsunuz. Bu ebeveyn kontrol kısmını bisikletçiye versem tamir eder mi yoksa çöp mü oldu