Mhdbtl--- ben dört aylıkken başladım doktorumun önerisi ile sadece sebze meyve pireleri ve yoğurt olarak bizim ülkemizde 6 aydan önce baslanmaz diye bir algı var anne sütü alıyorsa evet ama mama alıyorsa 4. Aydan itibaren tadimlara 5. Aydan itibaren ek gıdaya geçilir fazla abartmadan ve çocuğun yiyebileceği kivamlarda