Mel955 ya ben o hatayı yaptım. İlk zaman şırınga ile gögsümü tutturup sıktım. Kaşıkla verdim. Parmağımı verip şırıngayla sıktım. Tabi kimi içine kimi dışına gitti. Sarılık olduk. Sonra biberon verdim. Şimdi de silikon başlık ile emziriyorum. Sorun olmadı bizde.