1meowmam Arkadaşlar şimki kızım ve benim 50 kg bagaj hakkımız bulunuyor +8 kilo el bagajı ben el bagaj hakkımı da kızımın bavuluna ekleyip versem kabul edilirmi
Rumeysaerva 1meowmam yani aynı valizde olur mu bilmiyorum ama biz yurtdışından gelince el bagajlarımızı alta bagaja alıyorlar hatta kendileri diyor alta alabiliriz diye. Thy için söylüyorum ☺️