inan-472 esmerella3435 lifleme yaptınız mı ben iki cocugumuda ilk aylarda liflemedim bebek yağı kullanabilirsin
esmerella3435 inan-472 lifleme yaptım çok hafif genelde elimle yıkadım bebek yagı masaj yaptım soyuldu deriler
inan-472 esmerella3435 benimde kızımda hafif başladı lif yapmadığım halde normal diye düşünüyorum nemlendirmeye devam