Bebeğimin 8.haftasına girdik. Son bir haftadır huysuz ama bugün sabah 5:30dan beri sadece ağlıyor. Uyumadığı gözünün açık olduğu her an sadece ağlıyor. Karnı tok gazı yok altı temiz uykusu yok ama ağlıyor. Dün doktora sordum kolik değil dedi ama bugün bu şekilde olması sinirlerimi yıprattı artık. Atak haftası falan mı anlamıyorum. Kolik olsa şimdiye kadar başlar mıydı çoktan?