Esraela_ Merhaba, süt kanallarim tikali cok agrim var ve kizariklik nasil gecer? Ilik dus aldim biraz rahatlatti baska ne yapabilirim? Yarin doktora gidicem ama bütün gece nasil dayanicam bilmiyorum 😔
Araf52 Esraela_ canım o kızarıklık iyi bşey değil iltihap yapıo geçmesse açman lazım o memeyi aynısı banada oldu ya pompayla çek yoksa hastanede sağdır kendini böle sümüksü bşey çıkıo sonra açılıo meme eline krem bebe yağ falan sür ov göğsünü
Aysnclk Esraela_ bende iki kez oldu ikisinde de antibiyotik kullanmak zorunda kaldım ama duşta masaj yapın sonrasında sağma yapın ve peşine emzirin bu sayede memeyi daha iyi bosaltcaksiniz banada emzirme danışmani söylemisti umarım tez zamanda geçer çok geçmiş olsun
Bukrem62 Allah yardimciniz olsun bende çok çektim ondan 😢 zamanla duzeldi masaj yaparak..acil bi çözümüm yok post uste kalsin diye yazıyorum
Verahumeyra Esraela_ canım lahana haşla ve göğsüne koy Allah’ın izniyle geçer süt masajı da yapabilirsin ekstra lahanayı bir çok ebe doktor öneriyor ve doğal bi yöntem gayet iyi geliyor. Ebe Ayşe var instagram ve YouTube da bakabilirsin istersen.
Benimoykum Esraela_ sağ mutlaka duşta köpük yap yukardan aşağı ovala ama mutlaka doktora git antibiyotik verebilir ateş titreme nöbeti yapar benim başıma geldi 2 kere mastit çok zor bir durum çok geçmiş olsun
Kbraldmr69 Esraela_ rahatlaması için önce ılık suyla duş alıp süt kanallarınızın açılmasınız sağlayın. Sonra bol bol emzirip ya da sağın. Ağrısını alması içinde buz koyun cooookk iyi geliyor. 3 kere yaşamış biri olarak tecrübelerimi söylüyorum 🥰
Emine3018 Esraela_ benim de genelde göğüs ucum ne oluyorsa tıkanıyor göğüs ucunda sarı nokta kadar bişey oluyor onu şırınga iğnesiyle hafif değdiriuorum süt fışkırıyor rahatlıyorum Bi göğüs ucunuza bakın iyice bir elle sağın birde gerekirse bazen pompa da yetersiz kalıyor
Sevdanut Esraela_ soğuk buz tedavisi önermişti benim doktorum ve çok iyi geldi emzirme sonrası uygula . Bebeğini koltuk altına doğru yatırıp ters emzir çok faydası oluyor gerçekten bende burada okumuştum .Denedin ve öyle geçti sık sık emzir sağım yapabiliyorsan sağ dolaba koy ılıtıp ara öğün bebeğine ver canım Allah şifa versin . Ultrason çekip gönderiyorlar . Bu gece dene geçmezse doktor a gidersin
Umayhilal Esraela_ canım ben duşta zeytinyağı ile masaj yaptım. Lahana yaprağı koydum ve bol bol emzirdim. Geçmiş olsun
Esraela_ Hepinize cok tesekkür ederim 😘 bol bol emzirdim ve masajla daha iyi oldu insallah hepten düzelir