Kızlar merhaba, daha önce yazmıştım emziriyorum gözlerim bulanık görüyo halsizim sebebi ne olabilir diye. Bugün farkettim ki emzirince tansiyonum baya düşüyor ve araştırmama göre bu da görmede ve odaklanmada zorluk çıkarıyormuş. Bol sıvı aldım ve tuzlu bişeyler yedim kendime geldim ki bu bulanık görme durumum birkaç haftadır vardı ama artık dayanamaz olmuştum ve farkettim ki emzirince tansiyonum düşüyo. B12 eksikliğim var dün doktorum dedi ve emziriyorum diye ayda bir iğne yapalım dedi ilaç olmaz dedi. Anlayamadığım takviye edici olarak da mı emziren biri vitamin alamıyor🤦🏻♀️ her neyse kızlar kısa tutayım pazartesi de doktora zaten gidecem de bu tansiyon işinden hiç anlamam nasıl yapsam akıl verecek var mı sonrasında tuzlu ayran bol su içince kendime geliyorum emzirmeden önce yapsam acaba o tuzlu ayranın falan bebeğime bir zararı olur mu çok ince düşünüyorum bu durumu yaşayan var mı akıl verin çocuğuma mama vermek istemiyorum sütüm varken😔