Mrv23 Arkadaşlar sütümü yetmediğini düşünüyorum çok azaldı belli yani bebeğim 1 aylık doktorumuz mama verme bir hafta deneyelim ısrarla emzir dedi sonra tartısı dan anlarız dedi. Bugün artık o kadar huysuzdu her dakka göğsümdeyfi ilk beş dakika bol geliyor sonrası elimle sıkıyorum çıkıyor ama bol bol değil eskiye göre çok az. Az önce sağım yaptım iki göğüs zorla 40ml çıktı normalde emzşriyorum sadece görmek için sağdım lütfen deneyip sütünüzü arttıran şeyler neler 🙏
DenizAlpinAnnesi Mrv23 benimde sütüm azdi dogum yapali 12 gün oldu hosaf iciyorum bol bol ev yapimi bide doktorum cemen otu kapsülü önerdi sütüm ilk sagdigimda bir gögüsten 20 ml anca cikiyordu simdi bir gögüsten 100 ml bile ciktigi günler oluyor birde bol su iciyorum
Ums Mrv23 bol bol su iç vakit buldukça uyumaya çalış hurma ceviz kayısı ye birde.humana emziren anneler için çay var.ondan iç birde rezene kimyon çayı çok etkili
Mutlu_anne02 Mrv23 aç kalmayın bol su için ve fırsat buldukça dinlenin uyuyabilme fırsatınız olduğunda da karanlık bir ortamda uyumaya çalışın
Mrv23 Tubbissssss bişey sorabilir miyim size ben ısrarla emzşriyorum yani bazen her yarım saatte bir o zamanda süt yok içinde olmadan yeniden emiyor aç kalıyor diye üzülüyorum sizde de öyle bir his oluyor muydu
Zehra_Ens Mrv23 ben de bazen öyle hissettim sıkınca fışkırmıyodu. Hemen çareler aradım en iyi gelen şeyler dinlenmek uyumak su içmek. Sonra beslenme saatli 3 ana 3 ara öğün. Aşure hala her gün yiyorum 1 2 kase. Her gün 1 bağ dereotu tere roka yiyorum. Özellikle dereotu ve üzümün çok faydasını gördüm
Mrv23 Bukrem62 hatta diyorum birsz emmese göğüsleri süt dolar ama her dakka ağlıyor muhtemelen süt yetmiyor mama da vermiyoruz cumaya kadar doktor ağlasada vermeyin dedi sabırla emzir dedi ben y24" saat emziririm sıkıntı şu emdikçe süt bitiyor gibi ilk beş dakka bol geliyor sonrası bilemedim canım sıkılıyor başta böyle değildi burda yazılan herşey tek tek denicem
Gmzekk Dereotu,bulgur pilavı, rezene cayi , kuru dut, yarim saatte vir 1 bardak su telefonuna alrm kur hatirlaman icin ve duzenli uyku en onemlisi sutum az deme olumsuz düşünme ne düşünürsen oo olur bol sütümüz olur insallah 🙏🙏🤱
Ozgesen48 Mrv23 bırak boş boş da olsa emsin ..beyine mesaj gider böylece daha fazla süt üretir.. ben 4 saat memede kaldığını bilirim..emer yorulur uyur tekrar emer .. sakin ol aklına sütüm yetmiyor diye getirme .. doktorunu dinle
Mrv23 Ozgesen48 evet sağolsun doktorum dedi ki yani şekwrii düşmez öyle hemen korkma emzir sabırla dedi mama verme kilosundan anlarız dedi sizde işe yaradı mı gerçekten boşta olsa çeksin bari motivasyon oldu bana çünkü boş çekip aç kaldığını düşünüyorum
Ozgesen48 Mrv23 ben ekstra hiçbirşey kullanmadım sütüm artsın diye .. kayışı hoşafı içtim kabız olmayım diye.. sütüne güvenmek kilit nokta .. mastit bile atlattım.. fazla sütte iyi değil yani.. emzirdikçe süt üretilir..ha bir de sağım ile elde ettiğiniz süt bebeğinizin emdiği süt ile aynı değildir.. bebeginiz emer pompa vakumlar.. ve gogusleriniz yara ise sağım yapmayın derim ... eğer çok gerekli ise elle yapın
esmamine_5869 Kesinlikle olmadı mı olmuyor ama GALAKTAGO daml eczaneden alın farkı göreceksiniz aynısını ben yaşadım