Çok geçmiş olsun, benimde kızım çok hareketlidir , yetişemeyiz bazen. En son hasta olduğunda yürümeye çalışırken bacakları aynı yeni doğmuş tayın olur ya incecik , titrek aynı öyleydi, zor yürüyordu, sallanıyordu . Zaten minyon , zayıf bir de o halde yürümeye çalıştığını görüne çok üzülmüştüm.