Anneler selamlar, oğlum neredeyse 11 aylık ama hala gaz sorunu var. Gece uykusundan saat başı bazen daha sık ağlayarak uyanıyor. Bazen gaz çıkarıyor. O zaman biraz rahatlıyor. Hareketli bir bebek aslında. Gün içinde emekliyor, sıralıyor ama yine de bu gaz sorunu oluyor. Ek gıda olarak da öyle çok gaz yapacak bir şey yedirmiyorum yani. Ben de yediklerime hala dikkat ediyorum ama gaz sorununu neden aşamadım acaba ? Özellikle gece uykuları haram oldu. Kucağımda gezdirip duruyorum . Çalışıyorum da bir yandan uykusuzluk beni de çok kötü etkiliyor.