Sabina03 aynı bizimki de öyleydi önce dizde sallamaya alıştırdım zor oldu biraz ağladı ama alıştı sonra dizimde salla dur yöntemini kullandım 10 sn salladım 10 sn durdum.süreyi git gide uzattım bende şok oldum bi gün dizime koydum daha başlamadan uyudu bizim sorun da dizimde uyuyo yatağına koyuyorum . Ama direk yatağa koysam bağırıyo🤣
Bide gündüz uykularına dikkat edin 3 uyku yapması gerekir sabah saat en gev 8 de uyanmalı akşam da en gev 8 de uyumalı.bu düzene dikkat edince destekli de uyusa baya farkediyor sizde dinlenirsiniz hem biraz