denizin__annesii Olabildiğince sadeliğe dönmek gerekiyor bu demek değil ki güzel giyinmeyelim giyinelim ama kendimizi toplumda çok belli etmeden bakışlara çok maruz kalmadan dikkat çekmeden. Abiye giyersiniz feracelerde de çok güzel modelleri var. Sordunuz diye söylüyorum tunik pantolonu hayatınızdan çıkarırsanız daha iyi olur. Elbiseler de daha az renk, hat belli etmeyen, boy uzunluğu yeterli olan elbiseler tercih edebilirsiniz. Daha güzelini yapmak istiyorsanız da bunların üzerine dış kap dediğimiz kıyafeti almak ferace ve bu minvalde olanlar. İçinizde bu rahatsızlık varsa bunun üzerine düşün eğer gayretiniz olursa mükâfatı da olur. 💜