Dün için devlet hastanesinden bebeğime randevu almıştık . Gittik sistem yokmuş muayene edildi , fakat sistemde sorun olduğu için kalça ultrasonu çekilmedi .Haftaya randevusuz gelebileceğimiz söylendi , fakat aşı olacağımız için diğer haftaya randevu alarak gitmek istiyoruz. Ancak sistemde randevuya gittiğimiz görülmüyor bu nedenle yeni randevu alamıyoruz :( Başına böyle bir durum gelen var mı ? Ne yapmamızı önerirsiniz ?