neslihanilbasarir 2 Aylık aşısı bebeğinizde iz yaptı mı benim bebeğimde iz yok kabuk tutar demişti hatta ebe iğne izi bile yok sizce tutmamışmı aşı
Esrahamza78 İz veya kabuk hemen oluşmuyormuş iki hafta sonra veya daha sonra oluşur dedi hemşire. Kızarır şişer veya kabuk olur dedi ama şakın dokunmayın kendiliğinden iyileşir demişti
AselZeynepli Biz yaptirali bir ayi gecti suan kirmizi benek seklinde oldu zamanla oluyor hemen olmuyor
Zeynos neslihanilbasarir hemşire bize hemen çıkmaz dedi 6 Hafta belki daha fazla olabilir dedi bazen bakıyorum benim kızımın da daha yok birşey