Almila0101 Merhaba kızlar bebeğim beş ay 15 günlük bu ay tadım yapıyoruz kabak balkabağı patates havuç her şeyi verdim her şeyi tattigi zaman öğürüyor Midesi kalkıyor neden böyle anlamıyorum böyle olan var mı
Nacafa Almila0101 verdiğiniz sebzeleri büyük dilimler halinde haşlayın eline verin kendi yesin o şekilde alışsın ondan sonra tekrar siz vermeyi deneyin
Nacikkk Almila0101 benim oğlum da aynı doktor alışacak dedi bende zorlamıyorum zamanı gelince kendi isteyecek şu anda tadım yapıyoruz zaten beğenmediklerini emziğin içine koyuyorum tadını alsın diye oradan güzel emiyor
Ececiiim Almila0101 benim oğlum da ilk başlarda öyle yapıyordu. 10/15 gün sonra alıştı. Ben tam püre yapmıyorum pütürlü veriyıoruö
aysecikm aysecikm ben pütürlü değil muhallebi kıvamında başladım ilk bı hafta sonra az puturluyle devam ettim sonra tam pütürlü aşamali gittim yani
aysecikm Almila0101 doktorum bizi 4 aylıkta başlattı çünkü sadece mama aliyodu bebeğim tadımı iki hafta tuttum iki hafta sonra sebze pureleri verdim ama yoğun kıvamlı değil bı hafta falan püre şeklinde verdim işte sonra bi süre az pütürlü sonra tam pütürlü gayetde güzel alıştı