Bende hiç çatlamadım. 10 kilo aldım zaten, karnım fazla yoktu. Bi kutu biooil kullandım. Bi kutu sante bitirdim, ikinci kutuyu sipariş ettim, kargo gelmeden bebiş geldi 😅 ama hala kullanıyorum nemlendirici niyetine. Genetik mi değil mi bilmem, annem de de kardeşim de de çatlaklar vardı, bende bi tane bile olmadı.