avokadosever ben çok fazla çatlamadım çok az catladım .Pekte önemsemedim sadece çatlarken sanırım çocuğun kilosu 3 kiloyu geçince etlerim de acıma oldu eşime Hindistan cevizi yağı sürdürdüm .O çatlayan yerlerim geçti ama şuan öyle bi çatlak yok karnım da sağda ve solda azıcık var iç bacak bölgem de biraz var hafifte belim de sağ da solda oda .O kadar ufaklar ki çoğu gitti doğum sonrası nasıl oldu bilmiyorum.😀Biraz genetik çatlama .