meri-ebrar Zinco gaz damlası kullanan var mı bebeğim iki aylık üzerinde 3 10 arası yazıyo versem birşey olur mu içinde alkol var deniliyor?
Ozge_5555 meri-ebrar bn kullandım ama çok fazla kullanmadım gazlı bir bebek olmadıgi için iki gün kullandım faydası olmuştu
tomvejerry meri-ebrar ben kullandım ise yaramadı daha kötü oldu sanki bebeğim bıraktım hepsinin üzerinde öyle yazıyor format gereği kullanabilirsiniz
eksi_elma meri-ebrar Kızıma kullanmıştım. Faydasını da gördüm. Çok gazlı bir bebek değildi ara sıra gazı olduğunda veriyordum rahatlatıyordu.
anonim351 meri-ebrar biz zinco kullanıyoruz şükür hafifledi. Karnımda gurultu sesi genelde aşırı gazdan kaynaklı olabiliyormuş bilgin olsun. Kaç günlük bebeğin
meri-ebrar Ozge_5555 ben sadece dün bir kere verdim ise yaradı gibi ama kakası yeşilimsi sulu oldu acaba normal mi vermesem mi bilemedim
tomvejerry meri-ebrar kakasını bilmiyorum canım da gurultu olması normal heralde bizde doğduğundan beri ara ara oluyor çünkü
Yesim0_ meri-ebrar bende kullandım sancısı yada gazı olmadığı sürece vermiyorum bize doktorumuz günde 2 defa 4 damla seklinde önermişti gazı olmadığı zaman verince aynı karnı gurulduyor ve çok kaka yapıyor
meri-ebrar tomvejerry anladım teşekkür ben damlayan dolayı oldu sandım sindirimi sistemi ile alakası sanırım
meri-ebrar Yesim0_ hmm evet bizde de öyle oldu çok kaka yaptı vermiyim bende gazı olmadığı sürece o zaman karnı gurul gürül
Yesim0_ meri-ebrar yani ben damlaya bağlamıştım çünkü kesince düzelmişti ve sulu yapmıyordu bende sadece gazı olunca vermeye başladım normale bindi