Aslında böyle şeyleri Buraya yazmam ama fikirlerinizi merak ettim
Kayınpederimi çok severdim ve 2 sene önce kaybettik eşim Karadenizli Karadenizlilerde mezarlık kültürü yok bahçelerine gömüyorlar ölenleri nitekim kayınpederimi de bahçeye gömdüler her gitmemizde yanına gideriz falan
Bu gece rüyamda kayınpederimi gördüm rüya şöyle
Biz kahvaltı yapıyoruz kafamı sağa çevirince mezarlık görünüyormuş ve mezarın üstünde toprağın kavradığını inip çıktığını gördüm dikkatli baktım kayınpederim mezardan kalktı yanımıza geldi. Kanserden kaybetmiştik gayet sağlıklı ve kıyafeti çok iyiydi üstünde toprak yoktu temizdi sonrasını hatırlamıyorum sizce bu rüya neye işaret?
Benım rüyama gelmiş olmasına da çok şaşırdım
Uyanınca acaba ben mi diğer dünyaya gittim geldim diye düşündüm bi an tuhaftı