Yahu postları gördükçe kafam karışıyor iğne düşünüyordum yan etkilerden vazgeçtim sonra spiral düşündüm forumda baya baktım kendimce doktorların paylaşımlarını falan okuyunca ay ondan da vazgeçtim heh dedim en iyisi bağlatma e onda da ihtimal var yani hamile kalanlar oluyormuş. He şunu biliyorum hiç bir yöntem kesin değil bende korunma hapıyla hamile kaldım ama en az ihtimalli olan hangisidir ve deneyimleriniz nelerdir? Ben şöyle korunuyorum işte şunu şunu yaşadım şu yan etkileri gördüm dedikleriniz neler ? Kafam gerçekten karıştı bu konuda ama birşey de yapmam lazım. Diyecekleriniz benim için şuan gerçekten çok önemli şimdiden teşekkür ederim cevap vereceklere 😊