kizlar kızım doğduğundan beri sessiz uysal bir çocuk masallah arada ataklarda biseyler oluyor sadece ama cok nadir ağlar çok nadir agular.oğlumda sürekli konuşma isteği vardi kızımda yok evde tv açmıyorum bile sureklide konuşuyorum sarkilar söylüyorum abisi zaten hic susmuyor 4.ayinda 1 hafta çığlık falan atti sonra onuda kesti.cok nadir abisiyle oynarken çığlık atıyor sadece normalmi ya.