Duyguseli_12 canim ayın 11 inde veya 12 sinde faydalanıp faydalanmayacağı çıkar dediğim gibi su anda başvuru sürecinde olduğu için görünmüyor , eskisi gibi değil yani artık başvuru olduğu görünmez, uygulamadan değil de normal Google sayfasından e devlete girerseniz belki öyle görünür