Kızlar selam 3 ay 8 günlüğüz. Bebeğim şu son 1 haftadır falan sürekli memede abartmıyorum 10 dakikada bir bile diyebilirim. Burda bazı yorumlar okudum aynı aydaki çoğu çocuk 10 ar dakika emip 3-4 saat emmeden durabiliyomuş. Evet belki her çocuk bir değil huyları farklı ama okuduklarımın %90 ı öyleydi. Sütüm yetmiyo desem kilo alımı iyi çişli bez sayısı da yeterli. Neden bu kadar memede durmak istşyor olabilir var mı bunu yaşayan