Merhaba arkadaşlar kızım 22 aylık çok hareketli inatçı bir çocuk baş edemiyorum doğduğundan beridir yardım almadan büyüttüm hala da öyle ama bazen çok sıkışmış bunalmış köşeye sıkışmış hissediyorum bağırışları hiçbir şeyi beğenmemesi gece gündüz dip dipdibeyiz bazen sadece nefes almak istiyorum diyorum eşim sürekli işte eve gelincede pek bir desteği olmuyor kendimi aşırı yorgun ve halsiz hissediyorum sizlerin bana bir önerisi var mı 😓😓