Menekkse sanırım 13-14 aylıkken parmak boyasıyla başlamıştı ilk boya olaylarına ben basit çizimlerin çıktısını alıyorum. 2 tane çıkarıyorum ben de yapıyorum aynı şeyleri zaten görerek taklit ediyor ama eski kıyafet falan giydirin her yer boya oluyor. Şu an 28 aylık süngerle, kalemle, parmak boyasıyla falan baya içli dışlı. Yine rasgele boyuyor öyle taşmadan falan yok tamamen doğaçlama ama seviyor