Keslin_3 https://mutluresim.com/images/2023/09/09/nyyIo2.jpg. Dün çekmiştim bu fotoğrafi bugün beyazladi sanki patlamiş gibi anlayamiyorum ama bebeğim iyi yani huysuz değil ateşi falan da yok
Damlanurrr Keslin_3 alti ayda da çıkaran bebekler var ama sanki daha çok yolu var gibi artık her dışı takip ettiğim için tecrübelerime her anne gibi