ahlsf merhaba benimde bebeğim bu şekilde 40dk/45dk memede kaliyordu aradan yarım saat geçmeden tekrar kısır döngü bende hep neden doymuyor mu acaba acmi diye kendi kendimi yer kızardım o lohusa stresi ile sendromu ile herşeyi düşünüyorsun yetmediğini yapamadığını acaba bakamiyorkuyum dediğini herşeyi bunları dibine kadar düşünüp yaşadım ve hiç abartisiz40/45gun boyunca hep ağladım çocuk ağladığı da bende ağlıyordum ama biraz o dönemi atlatinca insan anlıyor tek bildiği sensin senin kokun emmek bu aslında saatlerce dakikalarca orda durması hep emdiği anlamına da gelmiyor senin teninin sicakligini istiyor ve orada uyumak durmak istiyor emin ol 4ay olacak bizede o15dk20dk memede kalsın diye uğraşıyorum yok en fazla 10,15dk duruyor emiyor okadar istesekte okadar kalmıyorlar büyüdükçe bu zaman dilimi kısalıyor çünkü etrafı keşfetmeye başlıyorlar ilgi odakları degisiyor