Ozgeoyku Merhaba anneler benim bebeğim uykuya geçişlerde Emzik istiyor elimde wee baby emziği var şimdilik onu veriyorum uykuya daldıktan sonra bırakıyor ama sanki biraz meme reddi yaşıyoruz gibi bu yüzden hangi emziği almalıyım meme reddi olmaması için
sadekahve_bitter Ozgeoyku emzik vermemelisiniz meme reddi döneminde Uzmanlar ilk 3 ay emzik önermez meme reddinden dolayı
Ozgeoyku sadekahve_bitter özellikle uykuya geçerken istiyor vermiyim diyorum sürekli dili dışarda arıyor sanki
Qunqnir Ben Philips avent ultra Air kullandım meme reddi yapmadı. Başka bebekte yapar mı bilmiyorum ama ben ilk günden verdim.
sadekahve_bitter Ozgeoyku uykuya geçiş ve uykudan kalkar kalkmaz verdim Bol bol otobana çıktık arabada emiyor diye :) Ayakta yanına yatarak her türü deniyordum nasıl emerse hiç kımıldamadan devam ederdim Ara ara oldu red doktorumuz geçici süreç olduğunu mamaya gerek olmadığını söyledi kilo kaybıda olmadığı için başlamadık Ve hijyenime çok dikkat ettim zaten ediyordum kokulu yiyecekler tüketmedim kendi ter kokuma da dikkat ettim 21 aylık şuan hala emziriyorum zordu ama geçti :(
Ozgeoyku sadekahve_bitter anladım benm 2. Bebeğim ilk kızım da hiç yaşamadım hatta mememi zor bıraktırdım 2 buçuk yaşına gelince zorla bıraktırdım ilk kızım emzik almamıştı bu bebeğim emzik istiyor bende emzik ten dolayı diye düşünüyorum