[silindi] Çoklu besin alerjisi var süt et yasak bir kaşık yiyebiliyor sadece Onun dışında ne verecem bilmiyorum Kırmzı meyve sebze çok yiyemiyor birde Ne yapabiltm tarif yazarmsnzz lütfen ya
Anr5155 [silindi] patates veya kabak çorbası yapabilirsiniz sebze olduğunu anlamadam içer mücver de olabilir aklıma bunlar geldi
kirikkalp [silindi] şehriye çorbası Mücver Sebzeli bulgur pilavı Ben yemediği zaman irmik ile muzu karıştırıyorum 1 çay kaşığı pekmez koyuyorum 2-3 cicibebe bunu yapıyorum çok güzel yiyor ayrıca tok tutuyor cicibebe tercihe kalmış
[silindi] Anr5155 şuan havuç ve patates var evde nasıl bir mücver yapabilrm akşam üzeri güzek kabak bulursam alrıım
beyzzsenturkk_ kirikkalp evet muzlu cicibebeli yogurdu bende yapıyorum ben yogurt koyuyorum tek fark ama bayıla bayıla yiyorlar özellikle hiç bişey yemek istemediğinde tabi siz irmikde kullanabilirsiniz yogurt yerine ya da sade suyla bile edebilirsiniz
[silindi] beyzzsenturkk_ Asya011 İrmikli yulaflı muhallebi yapıom meyvelei ama doymuyor gibi proteine ihtiyaç var
kirikkalp beyzzsenturkk_ aa yoğurt benimki de yemiyor böyle yapsam yine yemez 🤦🏻♀️ ama denicem bu şekilde de inşallah yer
beyzzsenturkk_ kirikkalp meyveli bisküvili yogurt gibi oluyor ben cici bebenin irmikli tahillı bisseyini aldım o kadar guzel ki utanmasam hepsini ben yerim yiyorumda dörmkdelxökeöfek
oglumubeklerken [silindi] kaç aylık bu bebek, baklagil yedirin o halde. Eristeli yesil mercimek yapıyordum ben severek yiyordu. Erişte yiyemezse alerjik durumdan dolayi sadece yeşil mercimek pisirebilirsiniz. Yanına da biraz makarna olur pilav olur.
kirikkalp [silindi] corba yap o zaman canım havuç patates hasla az mercimek koy al mis gibi corba kemik suyu veya tavuk suyu da olabilir içine
Anr5155 [silindi] patates havuç kabak evde ne varsa rendenin küçük gözünden geçir sebze olduğunu anlamasın diye içine yumurta un biraz da tuz kat az yağda küçük küçük kızart köfte gibi ver eline yesin ezo gelin çorba da yapabilirsin benim kızım çok sever.
Anr5155 [silindi] mücvere kabartma tozu da katılıyor onu yazmayı unutmuşum ince dökersen sorun olmaz da kalın olursa pişmez içi çiğ kalır