Bebeğim 2 aylık öksürüğü ve hapşırması vardı doktora götürdük önce burnu da tıkalı olduğu için alerjik dendi iğne yapıldı burunları açıldı ve soğuk hava verildi ama geçmedi ve uyumama,huysuzluk gibi belirtilerde eklendi tekraar gittik acile ve başka doktor vardı bronşit var antibiyotiğe başlamamız lazım dedi sonra baktı araştırdı ve 2 aylık daha antibiyotik başlasak mı bilemedik en iyisi çocuk doktoru görsün dedi . Yaşayan var mı napıcağımızı bilemedik geceleri öksürüyor baya artık boğazı tahriş olucak diye korkuyoruz