kivitoannesii Kızlar ben haftanın 2 3 günü bebegimi kayınvalideme bırakmak zorunda kalıyorum o meyve öğünü olarak cam rende de falan yapamıyor normal rende de yapıyor Çelik bir sıkıntısı olur mu
Beraninannesii kivitoannesii Normal rende kullandığım zamanlarda oldu cam rendeyi bende bir tık beceremedim çoğunlukla çatal ile ezdim ama.
-_-hUysUzvetatlikadin kivitoannesii tam ezilmiyor ya eğer yeni başladıysa yutması çiğnemesi zor olabiliyor. Ben cam rende de yapıp kavanoza koyuyordum ben yokken verirsiniz diyordum dolaba koyuyordum yedirmeden önce ılısın diye dışarı çıkartıp öyle yediriyordu annem
Artemiss_ kivitoannesii sağlık açısından iyi değil ayrıca tam olarak sulu rende olmuyor tıkanabilir. Siz cam rendeleyin kutuya koyun verin o yedirsin sadece
kivitoannesii Aslananne1 yapamıyor bi türlü bende anlamadım bende bazen yapamıyorum blenderla eziyorum .Siz sert meyveleri nasıl yapıyorsunuz? Suyu çıkıyor sadece
Noname21 kivitoannesii ben cam rende almıştım ama hiç kullanmadım Normal rendenin küçük kısmı da aynı işlevi görüyor
Artemiss_ Noname21 normal rendede tam çelik kullanmıyorlar tam adını bilmiyorum ama kaplama olması lazım ve sağlıklı değil. Cam ile kıyas yaparsak.. Bide evde her şeyi rendeliyorsun çocuğun eşyaları ayrı olmalı bir süre sağlık açısından
Noname21 Artemiss_ yani orjinal çelikler en sağlıklı malzemelerden biridir de ondan şaşırdım ayrı bşr rende alınır çocuğa cam rende ben almıştım ama kullanışlı gelmemişti Bende çelik rende ile yaptım hep aynı suyu da çıkıyordu
Artemiss_ Noname21 ben de normal rende hiç sevmiyorum cam rende kolayıma geliyor meyve kuruyemiş 😂 hem içim rahat ediyor yedirirken ya dişi yok anca yutuyor 🫠