egesmommm H12345 homendin hiçbir ürününden memnun değilim çeyiz seti aldım bin pişman oldum tost makinası ve çaycım 2 kere garantiye gitti çaycım değişmek zorunda kaldı takımım bozuldu
balliikedii H12345 ben 6 senedir kullanıyorum çaycı ve tost makinası çok memnunum açıkçası ikisinden de
egesmommm H12345 antrasit set benimki elektronik şans işi biraz ben memnun değilim ama garantisi bitip bozulduğunda arzumla falan değiştireceğim tüm küçük ev aletlerini
H12345 egesmommm aldım canım suanlık çok beğendim ısıtması kızartması aşırı ıyı ama sonrasında ne çıkar bılmıyorum oda dedıgın gibi biraz şans ısı Sımdılık ıyı sonrası Allah kerîm
egesmommm H12345 ısıtma olarak bende memnunum ama işte Allah kerim inşallah seninkş sağlam çıkar hayırlı olsun 🤗