İlk 3 ay dış dünyayı benimseyemez, anne karnında hissedermiş bebekler. Memede kalmak istemesi tamamen annesiyle olmak istemesinden kaynaklı. Çok yorucu biliyorum ama tadını çıkar, bol bol kokunu alsın, kokunla uyusun annesi. Benim kızım da öyleydi, sürekli kucağımda uyuduğu için hiçbir şey yapamazdım. Şimdi 5 aylık olmak üzere, artık sosyalleşmek istiyor, dış dünyayı keşfetmek istiyor ve ben o ilk günlerini şimdiden özlüyorum. Büyüdükçe istesek de kucağımızda durmayacaklar. Annesinin güvenli kollarında olsun bırak. Karnı doyuyordur ama ruhunu doyurmak için memende duruyordur :)