Merhaba bebeğim 1,5 aylık. Gündüzleri güzel uyuyor ama akşam 6-7 den sonra uyanınca uykuya geçmekte çok zorlanıyor. Gaz sancıları da o saatten sonra arttığı için iyice huzursuz oluyor. Gündüz süresinde bıraksam 5 saat uyuyor ama bu geceye dönsün istiyorum. Şuan bi rutin oluşturmak için erken mi? Siz neler yapıyorsunuz?